lördag 22 september 2007

Låt Ulvsundasjön vara era luspudlar!

Den här artikeln var trevlig att läsa tills dess jag kom till näst sista stycket. Så f-n heller att jag vill ha den där fula j-a jätteringen i Ulvsundasjön. Ta den till Göteborg istället! Med deras lillebrors-komplex så lär ni kunna smälla upp den på nolltid där.

Som konstaterades i ledaren idag så var det mycket fult politiskt spel där kappan vändes med vinden och där tydligen politikerna först var helt redo att privatisera Riddarfjärden. Sossarna knep käft till dess de såg var opinionen låg men innan dess gick de inte in i nån debatt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag håller med - inget hotell i Ulvsundasjön heller.

Anonym sa...

Vad är grejen med er människor som aldrig vill ha förändring?
Allt skall vara likadant bara. Ingen utveckling, inget spännande.
Gulputsade 5-våningshus och fy den som vågar bryta normen.
Jag är så urled och trött på den trista konformistiska arkitektur som Stockholm lider av.

Papa sa...

Jag är utled och trött på folk som har usel smak. Jag syftar då på dig herr Gardebring. Flytta!

Anonym sa...

Papa rules!