tisdag 2 oktober 2007

Rocky är en bebis

Jag trodde att fler skulle känna sig träffade av mina påhopp på folk som gillar att bälga i sig litervis med varm mjölk efter middagen. Men inte då. Folk skäms nog av denna svaghet. Nu har jag dock hittat de reaktioner jag väntade mig.

I dagens DN så blir Rocky hånad av sin kompis för att han beställer en cappuccino på maten. Rocky svarar då i tirader där han hånar alla italienare. Och han avslutar med att hota att ha ketchup på sin carbonara. Precis så anal som jag förväntat mig av honom. Rocky har för övrigt spottat upp sig en smula efter en tung down-period med lågvattenmärket en vecka när han under epitetet "Rocky drömmer" gjorde små historier om Rocky som nerknarkad vovve. Helt klart inspirerad av Christoffer Nielsen. Helt klart jättetrist.

Inga kommentarer: