onsdag 20 juni 2007

Hej på er kära läsare!

Över 500 visningar av bloggen så här långt. Hur många som är unika vet jag inte och jag bryr mig inte så mycket heller ärligt talat då jag inte har några större ambitioner annat än att nå den närmsta kretsen och kanske en och annan nyfiken förbipasserande. Men ett par är ni väl.

För att jag inte ska känna att jag sitter och terapiskriver för mig själv jämt så kan ni väl trycka på länken "COMMENTS" här nere ibland och skriva några ord. Vad som helst egentligen. Verkar jag ha höga krav?

4 kommentarer:

Fotbollsfakiren sa...

Det är jag som har laddat sidan ca 500 gånger ;-)

Papa sa...

Skit. Det var precis vad jag var rädd för. Tja, en läsare är ju alltid något. Vad ska jag skriva om då. Du får väl diktera villkoren. ;-)

Fotbollsfakiren sa...

Skriv gärna om Paris Hilton. Lite dolda kvinnosjukdomar är också intressant liksom BB-Linda.

Skulle gärna se en ingående analys såsom "Så snabbar du upp din dator - 50 tips"

Papa sa...

www.aftonbladet.se är din plats på internet. Rekommenderar särskilt deras sektion "klick!". Annars kan http://perezhilton.com/ vara nåt för dig. Min enkla blogg kan inte stå upp mot denna gigant.