måndag 4 juni 2007

En pabbablogg?

Jag kan notera att inriktningen på mina inlägg har blivit lite annorlunda än jag hade tänkt mig. Så mycket om livet runt mitt kommande föräldraskap har det inte blivit. Det ska nog ändras.

Jag kan dock inte lova att jag framgent kommer skriva konsekvent om specifika ämnen. Detta kan jag dock lova - aldrig nånsin kommer läsare av denna blogg (återigen) behöva stöta på ämnen som:

- Vad jag åt till lunch

- Barnvagnstester

- Den här typen av meningslösa inlägg

Vore för övrigt kul om ni som råkar hitta hit skriver en kommentar ibland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför kommer du aldrig skriva om lunch, när frulle går bra? Måltidsdiskriminering!

Fotbollsfakiren sa...

Äntligen som Fylking skulle ha sagt

Papa sa...

Min dagens lunch på jobbet är näppeligen lika spännande som dansk morgenmad eller frokost.

Vill nån läsa om att jag idag har ätit rödspätta?

Papa sa...

Barbamamma har skällt på mig. Hon tycker att jag rackar ner på sådana som skriver om dessa ämnen. Men jag menar bara att jag inte själv är så sugen på att skriva konsumentupplysningar. Och oneliners om mina matvanor a la Virtanen är inte heller min grej.